Gjøvik Seilforenings sommercamp for barn og ungdom 20.- 23. juni.

Postet av Andre Knudsen den 1. Jun 2023

Også i år arrangerer Gjøvik Seilforening sommercamp for barn og ungdom i Fredevika. Sommercampen er et tilbud til barn og ungdom fra 8-15 år.

Seilcampen starter tirsdag 20.6. og avsluttes fredag 23.6. Oppmøte 10.00-14.30 hver dag. Seilforeningen har flytevester til alle, men det er selvfølgelig lov å ta med egen vest.

Deltakerne må ha med mat drikke og tilstrekkelig med klær.

Alle deltakere på sommercampen må være svømmedyktige.

Det koster kr. 100,- å delta på sommercampen. Det inkluderer juniormedlemskap i Gjøvik Seilforening for 2023. Deltakere på somercampen har da mulighet til å delta på tirsdagstreninger og helgesamlinger etter sommerferien.

Deltakere som vil fortsette med seiling utover sommeren og høsten betale barne- og ungdomskontingent (kr 100). På seilcampen benyttes seilforeningens 8 optimistjoller og 4 RS Feva tomannsjoller.

Påmelding gjøres kun på epost til regatta@gjovikseilforening.no . Påmelding skal inneholde: fullt navn på deltaker, fødselsdato, fullt navn på foresatt, mobil foresatt, epost foresatt.

Det er begrenset antall plasser. De som ikke får plass i første omgang blir satt på venteliste.

Vi gjennomfører to tirsdagstreninger før sommerferien. tirsdag 6.6. og 13.6. Si fra hvis dere ønsker å delta på det. Dette er først og fremst for barn og ungdom som har deltatt på seilcamp tidligere