Vellykket helgesamling for barn og unge

Postet av Andre Knudsen den 12. Sep 2023

Denne helgen har vi som flere har sett hatt helgesamling for barn og unge i Fredevika med innleide instruktører. Dette er den første av det vi satser på at skal bli flere samlinger finansiert av penger vi har fått av sparebankstiftelsen. 10 seilere fordelt på 4 optimistjoller og 3 Feva-joller har gjennomført en intensiv treningshelg under fine seilforhold. På lørdag ble det til og med litt ynglingseiling.

Ingrid fra Ålesunds Seilforening og Emil fra Tønsberg Seilforening gjorde en fantastisk jobb med å motivere og coache deltagerne, og løftet alle opp til et nivå jeg ikke trodde var mulig før helga startet. De unge seilerne var høyrøstet enige om at de gjerne ville ha dem tilbake som trenere. Det har ellers vært veldig moro med besøk av seilere fra Lillehammer Seilforening. Nå satser vi på et enda bredere samarbeid med både Lillehammer og Hamar neste år. Tusen takk til alle som har bidratt på små og store måter!

Video 1

Video 2