Gjøvik Seilforenings sommercamp for barn og ungdom 21.-23. juni

Postet av Andre Knudsen den 2. Jun 2022

Peiling på seiling!
Gjøvik Seilforenings sommercamp for barn og ungdom 21.-23. juni

Seilcampen er nå fulltegnet, men vi setter opp en venteliste i tilfelle det skulle bli ledige plasser.

Også i år arrangerer Gjøvik Seilforening sommercamp for barn og ungdom i Fredevika. Sommercampen er gratis, og er et tilbud til barn og ungdom fra 8-15 år.

Seilcampen starter tirsdag 21.6 og avsluttes torsdag 23.6. Oppmøte 10.00-14.30 hver dag. Seilforeningen har flytevester til alle. Deltakerne må ha med mat drikke og tilstrekkelig med klær.

Deltakere som vil fortsette med seiling utover sommeren og høsten betale barne- og ungdomskontingent (kr 100). På seilcampen benyttes seilforeningens 7 optimistjoller og 2 (helt nye) RS Feva tomannsjoller. Se ellers vedlagt informasjonsskriv.

Påmelding gjøres kun  på epost til regatta@gjovikseilforening.no . Påmelding skal inneholde: fullt navn på deltaker, alder, fullt navn på foresatt, mobil foresatt, epost foresatt.

Seilcamp Gjøvik Seilforening 2022 info til foreldrene.pdf

Vel møtt!