Vi trenger trenere, dommere, arrangører o.l.

Postet av Andre Knudsen den 23. Mar 2023

Gjøvik Seilforening og Fredevika har de siste årene gjort seg bemerket som arena for nasjonale regattaer, og har de siste årene arrangert tre NorgesCup i klassen 2.4mR, noe vi høstet gode tilbakemeldinger fra bl.a. fra Seilmagasinet. 2.4mR klassen skal også arrangere NM i 2024 hos oss. For uten 2.4mR klassen er det i tillegg flere klasseklubber som «snuser» på å arrangere regattaer hos oss i tillegg arrangementer for barn og unge.

I forbindelse med at vi stadig får flere arrangementer samt at vi har en barne- og ungdomsgruppe som vokser trenger vi flere «frivillige» hos oss i Gjøvik Seilforening. Vi trenger trenere, dommere og arrangører for å nevne noe. Norges Seilforbund arrangerer gjennom hele året kurs innen disse områdene som går over noen få kvelder, og blir stort sett avholdt på Teams.

To av foreningens medlemmer deltok i fjor på Norges Seilforening sin trenerutdanning, og kan absolutt anbefale disse kursene.

Gjøvik Seilforening betaler selvsagt kurskostnadene.

Ta kontakt med Andrè Knudsen på tlf. 952 75 762 om du er interessert eller lurer på noe.

Det legges ut fortløpende kurs på Norges Seilforbund sine sider, og les gjerne mer om kommende kurs her; https://www.norgesseilforbund.org/index.php/utdanning/aktuelle-kurs