Stor interesse rundt jolleseiling

Postet av Andre Knudsen den 27. Jun 2021

Det har vært en ett par travle uker for den nye jollebrygga til Gjøvik Seilforening.

I tillegg til en vellykket seilskole som gikk over fire dager, så har 120 elever ved Vardal Ungdomsskole samt rundt 75 ivrige deltakere på arrangementet til «Kirken min» fått testet ut livet til sjøs.

Summen av dette må vel være at det lover bra for rekrutteringen til Gjøvik Seilforening, og signaler og tilbakemeldinger fra seilskolen er at mange ønsker å komme tilbake over sommerferien for å seile mer. I tillegg er det mange som ønsker å seile mer i ferien også.

Vi er vel også ganske sikre på at det er ikke siste gangen Gjøvik Seilforening arrangerer seilskole - dette har gitt mersmak.

Gjøvik Seilforening takker alle involverte (store og små – og RS Ung) for en vellykket seilskole og ønsker alle sammen en god sommer :-)  Seil masse!