Velkommen til sesongen 2022

Postet av Andre Knudsen den 5. Apr 2022

Til dere som savner bryggekos, måkeskrik, seiling og båtliv – fortvil ikke vi nærmer oss. I år som i fjor byr Gjøvik Seilforening på et variert og innholdsrikt program, bl.a. regattaer, barne- og ungdomsseiling, seilcamp, NorgesCup i 2.4mR samt masse, masse mer.

Noen viktige datoer;

Dugnad 4. mai kl. 17.00 – 21.00 og 7. mai kl. 10.00 – 15.00. Mer info ligger på Gjøvik Seilforening sin Facebook side samt sendt på e-post.

Planlagt heising er satt til 28. mai – mer info rundt dette vil bli sendt på e-post fra leder.

Kalenderen på startsiden er oppdatert, og alle datoer for regattaer ligger nå der. I tillegg vil det komme datoer rundt NorgesCup 2.4mR samt barne- og ungdomsseilingen.

Hjemmesiden skal også være oppdatert med ny kontaktinformasjoner samt oppdaterte faner.

Hvis det er noe som dere føler at det mangler – gi beskjed til oss.