Innkalling til årsmøte i Gjøvik Seilforening 2022

Postet av Andre Knudsen den 17. Feb 2022

Innkalling til årsmøte i Gjøvik Seilforening 2022.

Styret innkaller herved til årsmøte i Gjøvik Seilforening.

Årsmøtet avholdes torsdag 17. mars kl 18.00 på Heim, møterom 2. etg.

Vi ber om at medlemmene som ønsker å delta på årsmøtet bekrefter dette ved å svare på e-post sendt til medlemmer tidligere.

Dersom myndighetenes restriksjoner mht koronasmitten på dette tidspunktet ikke tillater fysisk årsmøte, vil møtet bli avholdt som digitalt møte på Teams, slik det ble gjort forrige år.

Saker som et medlem ønsker behandlet på årsmøtet, må sendes senest 01.03.2022 til styret v/Knut Orvall Evensen på e-post (knut.orvall@gmail.com).

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet på e-post.

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Gjøvik Seilforening i minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Gjøvik Seilforening. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

Ved spørsmål som gjelder årsmøtet, kan styret v/Vegar Tømta eller Knut Orvall Evensen kontaktes på telefon eller e-post.

Velkommen til årsmøte!